4 Şubat 2015 Çarşamba

THE BALM Mai Billsbepaid Nude Ruj


Merhabalaarrr 
Eğer nude ruj arayışındaysanız aramayınn işte budur :) çok çok doğal bi rengi var 


Ben nude tonları ya canım çok makyaj yapmak istemediğinde kullanıyorum yada çok çok koyu bir göz makyajının altına kullanıyorum 


Metalik bi kaba sahip ve kolay açılmıyor buda çantada taşıma için avantaj 


Dudağa sürüldüğü anda mentol ferahlığıyla karıncalanma yaşıyorsunuz ama dolgunlaştırmıyor sadece öylebi his veriyor 

Buda dudakta duruşu burda bir ton açık çıkmış normalde elimdeki gibi bi ton çıkıyor ortaya ve bu arada kalıcılığı orta derecede sevdim bunu 

Olumlu yönleri: tam bir nude ton olması ve her makyaja gitmesi 

Olumsuz yönleri : yok bence 

Tekrar alırmıyım : daha farklı bi tonla karşIlaşmazsam tabi

Fiyatı: 18 tlye aldım indirimle asıl fiyatını bilmiyorum




4 yorum:

  1. Rengi çokkk tatlı tam benim tarzım ..Hemen alınacak..Süpersin canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm çok hoş çok severek kullanıyorum bende

      Sil
  2. Şansıma Gratise baktım kalmamış..:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok sevilen bi ruj hemen tükeniyor denk gelir ama yine

      Sil