30 Nisan 2016 Cumartesi

YAMUNA KORSE İLE 1 AYDA 10 CM İNCELİN


Merhabalarrr
Kızlar beklediğiniz yazı işte karşınızda baya uzun bir yazı olucak ayrıntılarıyla anlatmak en iyi şekilde bilgilendirmek istedim çünkü:) 
Bu korse arayışına hamile kaldığım andan itibaren başladım ne alsam nasıl bir korse bulsam vs vs gerçekten strese girmiştim hamileliğimde ciddi çok kilo aldım çok gereksiz beslendim hamilesin sen ye hamilesin sen iç :) 25-30 kilo taktım kendime
Korse bulmam lazımdı toparlamam lazımdı 
Doğum sonrası diyete başladım 17 kilo verebildim ama halen bi 10 kilo vermem gerekiyordu ve karın göbek bölgemi toparlamam
Doğumdan sonra bi korse aldım ama hiç bir faydası olmadı sonrasında bi 5-6 ay önce bi korse daha aldım oda heryerimi kesti ve en ufak bir harekette cırt cırtlarından açılıyordu ve bu korselere dünya para verdim o kadar gereksiz yere para dökmüşüm ki anlatamam 
Aldığım diğer korseler ayhh gördükçe sinir oluyorum :)))
Sonra işte Kim Kardashian,Daphne Joy,Nicki Minaj gibi ünlülerin bu kadar popolarının büyük olup bellerinin nasıl bu kadar ince olduğunu araştırmaya başladım:) çünkü normal şartlarda o popoya sahip olan birinin beli o kadar ince olamaz :))) meğer korse kullanıyorlarmışşş ve waist training korse zihniyetini görmüş oldum ve böyle bir korseyi Türkiye'de bulamam diye ümitsizliğe düşerken internette Yamuna sayfasıyla karşılaştım :) nasıl sevindim o an anlatamam hemen okumaya araştırmaya başladım ve telefon numarasıyla arayıp iyice bilgi almaya karar verdim :) firma yetkilileri o kadar anlayışlı ki beni öyle rahatlattılar ve ilgilendiler ki anlatamam yarım saat falan konuşmuşuzdur aklıma takılan herşeyi sordum ve instagram adreslerinin olduğunu ordaki yorumları okumamıda istediler ve gerçekten harika sonuçlar gördüm ve sipariş ettim kapıda ödeme 200 tl idi havale ilede 180 ben havale ile aldım kargoda onlara aitti ve hemen elime ulaştı zaten instagramda çok heyecanlı olduğumu ve düzenli kullanacağımı anlattım o gün
Ve başladım kullanmaya :)
Aslında günda 6-8 saat yeterli olduğu yazıyor ama ben sabah 10 da takıyordum gece yatana kadar çıkarmıyordum ve inanılmaz sonuçlar almaya başladım bu beni dahada heveslendirdi :)
Tabiki korsemi taktım oturdum 10 cm inceldim öyle bi olay yok :)
Diyetde yaptım detoksta, kısacası korse artı diyet ile gerçekten harika hızlandırdım olayı diyet yapmadan korse ile yine incelirsin ama bu kadar hızlı diil ben 1 ay gibi bir sürede tam 9 kilo verdim ve 10 cm belden inceldim 
Yaptığım diyetle tabiki incelirdim ama 3 cm en fazla yada 4 cm korse ile resmen bel oyuntusu çıktı
Düzenli sıkılaştırıcı jel ve masaj aleti ilede destekledim hem sabah hem akşam yatmadan
Spor yapamadım arada yürüyüş dışında birde yapsam düşünemiyorummm ama oğlum küçük olduğu için buna izin vermiyor
Şimdi sizin için bi kolaj hazırladım dönem dönem belimi fotoladım 

Gördüğünüz gibi sonuç harika ben baktıkça gözlerimden kalpler çıkıyor :D

Öncesi yazan ilk foto korseyi ilk elime aldığım gün çektim
1 hafta sonrası çekimimde incelmeye başlamıştım bile 
Bir hafta sonranın altındaki korseli foto iste ilk kademe halim korse içerisinde
3 hafta sonrası sonuç gerçekten şahane 
Ve şuan halim 4 hafta sonucu
Ben tam tamına 10 cm inceldim isveç diyeti yaptım ve isveç diyeti öncesi şeyda coşkun detoksu yaptım bu diyetler korsesiz sonuç verirdi evet ama belim bu kadar incelmezdi ben gerçekten sonuçtan çok memnunum ve paramın son kuruşuna kadar helal olsun şükrediyorum şuan artık yaza hazırım :)
Özellikle doğum sonrası hemen takılması gerek çok vakit kaybetmişim diyorum
 
Yamuna Korse nin internet adresini yazıcam ve instagram adresini ordan ulaşabilirsiniz 


http://www.yamunakorse.com/

Ayrıca Yamuna Korseyi erkeklerde kullanabiliyor unisex korseler mevcut 

Birde bana latex ile victorian korse arasındaki fark da çok soruldu victorianı kullanmadım bendeki latex modeli victorian biraz daha ince bedenler için tavsiye ediliyor yani ben şimdiden sonra anca kullanabilirim onu ve victorian arkadan bağlamalı inceldikçe dahada küçüktebiliyorsunuz bedeni.Bu arada victorian çok daha sıkı kullanılabiliniyor bel kavisi daha çok ortaya çıkabiliyor 24 çelik balenli diğeri 9 balenli victorian duruş bozuklukları olanlarda,hızlı kilo vericeklerde ve bel kavisi daha da belli olsun isteyenler için mükemmel bir ürünmüş ama diğerine göre dezavantajı kıyafet altından daha belli olabiliyormuş ve diğerine göre kullanımı daha zor ve rahatsız olabiliyormuş bazı kişiler için.Ama kesinlikle latex modelle victorian model arasında işlev farkı yokmuş yani inceltmede bir fark yaşamıyormuşuz
Benim latex seçme sebebim bende hiç bel oyuntusu olmamasıydı ama şimdi varrrr :D
Daha sonrasında alırsam onunla ilgilide bir yazı yazarım :) 
Bu arada bi çok renk seçeneği mevcut
Siyah,bej,mavi,pembe,mor,leopar şahaneler
Bu arada direk tene takılmaması tavsiye ediliyor hem hijyen açısından hemde kullanımı daha rahatlaştırıyor. Ben çıtçıtlı bodylerin üstüne taktım hep 
Kızlar sonuç olarak göbek bölgesini toplamak isteyenler, yan simitlerinden kurtulmak isteyenler,bel oyuntusuna kavuşmak isteyenlere şiddetle öneriyorum. Ama lütfen aldıktan sonra düzenli kullanın kesinlikle sonuç alacaksınız

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim beni burdan ve instagramdan takip etmeyi unutmayın... 

28 yorum:

  1. süpermiş bende sayfayı inceledim bayıldım bugün sipariş verdim sabırsızlıkla bkliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim lütfen yazdıklarımı unutmayın düzenli kullanın sonucu bana 1 ay sonra yazmayı unutmayın :)

      Sil
  2. Kilo verdikçe büyük gelme sorunu oluyor mu? Tekrar korse almak zorunda kalmayalım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her beden en az 15 cm inceltiyor sanmıyorum tekrar alacağınızı ben 14 cm inceldim halen kullanıyorum

      Sil
  3. Merhaba benimde belim 90cm kac beden aldiniz acaba siz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda yamunaya yazın onlar yardımcı olacaktır

      Sil
  4. Korse takmayı hiç sevmem ama belki ilerleyen zamanlarda deneyebilirim,sağol güzel paylaşımın için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim yazımı :) aynen belki denersin :)

      Sil
    2. bende suan hamileyim doğum yapmama bir hafta kaldı. yamuna korseden m beden sipariş verdim umarım doğumdan sonra olur bide olduğumuz bedenimi verecegiz yoksa olmak istediğmiz bedenimi bu konuda aydınlatırsanız sevinirim doğumdan sonra m beden giyerim diye m verdim bi sorun olurmu acaba..

      Sil
  5. Makyaj böcüsü yazın çok güzel ona lafım yok. Sana ve instagram yorumlarına güwenerek aldığım yamuna korsenin 1 ay olmadan baleni kırıldı ve orada çalışan insanlar o kadar hakaret vari konuştular ki resmen benimle dalga geçtiler. Bu çok ayıp. Yamuna korse pişmanlıktır arkadaşlar. İnstagramda ki gerçek yorumları siliyorlar. Sahte yorumları bırakıyorlar. Bir gün boyunca izledim gerçekden siliyorlar mı diye evet bir sürü insanın yorumu siliniyor. Ben de yazdım engel yedim ve sildiler üzerinede watsapp dan bu terbiyesiz sizmisiniz diye resim attılar. Gerçekler terbiyesizlik oldu. Paranıza kıymayın o ürünleri almayın sakın... Benden aölylemesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun üzüldüm yaşadıklarınıza ve şaşırdım çok iyi niyetli insanlar çünkü:/ bende öyle bir sorun olmadı halen aynı şekilde duruyor korsem sizin şansınıza öyle olmş üzüldüm

      Sil
    2. Unknown adlı Üyenizin yorumuna gerçekten üzüldük ve Şaşırdık açıkçası bu üyenizin ismi ile yorum yapmamış olması SORU İŞARETİ UYANDIRDI? üyeye tıkladığımızda Zübeyde Oğuz adında bir üye olduğu gözükmekte sistemimizde bu isimle bir müşteri yoktur.
      Kaldı ki şirketimizin İade ve Değişim koşulları 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun öngördüğü şekildedir.
      Bu üyenizin FAKE hesap olma olasılığı çok yüksek ve Karalama amaçlı olan bu gerçek dışı yorumu hoş karşılamadığımızı belirtmek isteriz.
      Konu ile ilgili FATURASI ile gerçek bir müşteri olduğunu bize İspatlaması durumunda gerekli İade ve Değişim koşulları her müşterimize uyguladığımız gibi uygulanacaktır.
      Saygılarımızla,

      YAMUNA TEKSTİL LTD. ŞTİ.

      Sil
  6. Beklemiş olduğum yanıt da gelmiş. Yamuna ailesi güvenilirliğini bir kez daha kanıtlamış oldu tebrik ederim

    YanıtlaSil
  7. Benim aklima tek takilan soru bu incelmeler sureklimidir yoksa gecicimidir sacma bir soru belki biraz ama cidden kafamda soru isarerleri var ilk defa boyle bir alisveris yapicagim icin

    YanıtlaSil
  8. Celik balen demirmi oluyor yoksa esneyen fakat kırılmayan tekrar duzelen bir aparatmi nasıl bir seydir.

    YanıtlaSil
  9. Bende instagramda başka bi siteden sipariş ettim acaba arada fark olur mu hemde daha uyguna taklit falan mı acaba

    YanıtlaSil
  10. Bende instagramda başka bi siteden sipariş ettim acaba arada fark olur mu hemde daha uyguna taklit falan mı acaba

    YanıtlaSil
  11. SLM BEN BUGUN ALDIM TAKTIM ANINDA 87.5 OLAN BEL CEVREM SUAN 81 E DÜŞTU MUHTEŞEM GÖZÜKÜYORUM. ŞİMDİ ASIL MESELE ŞU DİYETLE BERABER BELİM 87,5 TAM BU KOREYİ DEVAMLI TAKARAK KAÇ CM DÜŞECEK. ONÜMÜZDEKİ AY BURAYA YAZACAĞIM SONUCU.

    AMA ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM ANINDA 8 CM E KADAR İNCELTEN TEK ÜRÜN. DAHA ÖNCE DR FİTTO DENİLEN ÜRÜNÜ ALDIĞIMDA DOLANDIRILDIĞIMI ANLADIM GÜYA LATEX OLAN ÜRÜN GRAM TERLETMEDİ VE TAKTIĞIMDA BELİM 90 CM GÖRÜNÜYORDU.
    AMAN DİYİM DR FİTTO ALIP KAZIKLANMAYIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem hanım kaç beden aldınız korseyi

      Sil
    2. Sinem hanım kaç beden aldınız korseyi

      Sil
    3. Sinem hanım kaç beden aldınız korseyi

      Sil
  12. Benimde suan Doğumuma 3 ay kaldı ve medium beden alicam yazina çok guvendim Teşekkürler bilgilendirmen için :)

    YanıtlaSil
  13. iş yerime geLdi Korsem ..dayanamadım hemen lavaboya gittim ve ter içinde kala kala taktım kopçalarımı .. Sonuncu karŞısında müthiş bir havaya girdim o sarkık sezeryandan kalma göbeğim yok oldu. bir de odaya girdiğimde arkadaşlarımın müthiş bakışları karşısında terfi etmiş kadar sevindim .. 250 lira verdim ama hiç pişman değilim .. teşekkürler @yamuna :)

    YanıtlaSil
  14. Bel fitigim var..korseler sinire baski yapip daha kotu olur diye korkuyorum..bilginiz var mi

    YanıtlaSil
  15. Bel fitigim var..sinire baski yapar daha kotu olur diye korkuyorum..bilginiz var mi

    YanıtlaSil
  16. almayı düşünüyorum yarın sipariş vereceğim bir ay sonra olumlu veya olumsuz değişikliği yazacagim

    YanıtlaSil
  17. almayı düşünüyorum yarın sipariş vereceğim bir ay sonra olumlu veya olumsuz değişikliği yazacagim

    YanıtlaSil
  18. Ürünün dik durmaya bi etkisi var mı? Ben bi kaç yerde dik durmaya yardımcı olduğu yazıyordu siz böyle bir etki gördünüzmü

    YanıtlaSil