5 Şubat 2015 Perşembe

ROSENSE Gül Suyu


Merhabalaaarrr 
Bugün size uzun zamandır kullandığım gül suyunu tanıtmak istedim gerçi namını duymayan yoktur heralde en iyisi diyince akla gelenlerden ama duyduğuma göre biraz katkı maddesi barındırıyormuş eşim sık sık Isparta Davraza snowboard yapmaya gider ordaki Ispartalı kişilerden duyduğuna göre katkı maddesi barındırıyormuş oranın halkının ürettiği bi gül suyu markası varmış clean rose diye ondan 5 şişe almış daha kullanmadım ama kullanıp onla rosense aradındaki farkı bildiricem sizlere ki inşallah clean rose daha iyidir fiyatları aynıymış 15 tl 
 Tabi rosense de % 100 doğal yazısını görüyoruz ki piyasadaki en güvenilen marka bu ama Ispartalılar clean rose u asıl gül suyu olarak adlandırıyolar umarım haklıdırlar 5 şişe kadar var elimde çünkü :D
 Ben rosenseden memnunum hergün düzenli sabah akşam tonik gibi uyguluyorum cildime 

Olumlu yönleri: devamlı kullanımda lekelerde hafifleme sağlıyor cilde ayrı bi güzellik veriyor

Olumsuz yönleri : kokusu doğala en yakın piyasadaki gül suyu o yüzden kötü kokuyor 

Fiyatı: 15 tl 

Tekrar alırmıyım : aslında hep alıyordum ama bu defa 5 şişe clean rose marka gül suyum var onlardan memnun kalmazsam tabiki rosense geri dönüş yaparım 


6 yorum:

  1. Ispartalılar güçlü bir rakibi çökertmeye çalışmasınlar sakın ? Hele bir dene bakalım onların gülünü suyunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bi bakalım 1 ay bi kullanıyım anlarım ne olduğunu :D

      Sil
  2. Ben eczaneden doldurma alıyorum saf %100 gül suyu. Eczacının dediğine göre rosense bile %20 katkılıymış %80 doğal gül suyu dedi :).

    YanıtlaSil
  3. Ben de almak çok istiyorum ama güvenemiyordum..Sanırım en iyisi rosense..Bizim Isparta ya giden eşimiz yok şekerim..:)))

    YanıtlaSil
  4. Ben de almak çok istiyorum ama güvenemiyordum..Sanırım en iyisi rosense..Bizim Isparta ya giden eşimiz yok şekerim..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım piyasadaki en güvenilir rosense gibi inşallah clean rose iyidir ona devam ederim :)

      Sil