9 Mart 2016 Çarşamba

NİVEA MAN AFTER SHAVE BALSAM (Makyaj Bazı Olarak Kullanımı)


Merhabalarrr 
Uzun süredir bloga yazı yazamıyordum o kadar tempolu geçiyor ki günlerim bloga vakit ayıramıyorum ama artık daha çok yazmaya çalışıcam diyereeekk hemen konuya geçeyim o kadar çok soru aldım ki nivea after balsamla ilgili artık ayrıntılı bir blog yazısı yazmak şart oldu :)
Bildiğiniz duyduğunuz gibi ünlü blogger Nikki bu nivea balsamı meşhur etti kimileri dedi para almıştır reklam yapıyordur kimileri dedi gerçek bende bunu çok merak ederek almaya karar verdim 
Çünkü vaadler ciddi anlamda güzel cildi yumuşatıyor ve makyaja inanılmaz güzel bir zemin hazırlıyor ve en önemlisi ten makyajını (fondoten,pudra vs ) inanılmaz sabitliyor cilt makyajı yerinden oynamıyor 
Bir kadın daha ne ister kiiii :)))
Peki nasıl kullanılıyor?
Ne için kullanılıyor?
Ne kadar kullanılıyor?
Acaba kıllanma yaparmı erkek ürünü sonuçta?
Hangi ciltler kullanmalı?
Ciltte bir reaksiyonu oldu mu?
Kokusu erkek gibi mi ?
Göz altına kullanılıyor mu?
Öncesinde nemlendirici sürmemize gerek var mı?
İki çeşiti varmış hangisini alıcaz?
Makyaj yapmadan kullansak olur mu?
Bb ve cc lerle kullanılıyormu?
Blaaa blaaa blaaaa bu listee böyleee uzayıp gidiyor bu sorular aklımda kalanlar inanın birde kalmayanlar :| 
Ama bence bu yazı herkesin kafasındaki soru işaretine cevap verecektir diye düşünüyorum şimdi ilk kendi düşüncelerimi yazıp sonra soruları yanıtlıycam :)

Almayı düşündüğüm gün metro markette gezerken birde ne göreyim zaten 28,90 dan 14,90 al düşmüş artıııı marketin kendi indirimi ile 8,93 e düşmüş şaka gibii hemen aldım tabiiii 
Sonra denedim temiz cildime fındık büyüklüğünden dahada az bir miktar uyguladım ve 5 dk filan emmesini bekledim 
Cildimde bir parlama oldu ama asla abartılacak kadar bir parlama değil sonra fondotemi nemli süngerle pıt pıt şeklinde tüm yüzüme yedirdim sonuç inanılmaz pürüzsüzdü dedim bu acaba kaç saate uçacak çünkü normalde balsamsız her hangi bir baz sürsem bile en fazla sabah yaptığım makyaj öğleden sonra 3 sularında uçar ne kadar güneş lekem varsa ortaya çıkar illaki tazelemek gerekir ama işte mucize bu üründen sonra makyaj aslaaaa uçmadı akşam 10 da aynaya baktığımda halen yeni yapmış gibi fondoten yüzümdeydi hiç bir lekem görünmüyordu gerçekten şok oldum yok artıkk dedim:)))) 
Sabah kalktığında yağlanma ,sivilce vs hiç bir şey yoktu ve aldığımdan beri hergün kullanıyorum ve bu ürün fondotenimi zamk gibi yapıştırıyor
Ayrıca telefonla konuşunca fondoten bulaşır ya bu ürün onuda en aza indirdi nerdeyse telefona bulaşmıyor :)
Ve tabi hemen gidip hazır indirimdeyken 4 tane daha aldım :) bir şeyi çok sevdiysem hele birde indirimdeyse :))))))
Şimdi sorulara geçelim ürünü daha iyi tanımış olucaz
İlk olarak bu ne işe yarıyor ne için kullanılıyor ne kadar kullanılıyoru cevaplamış olduk 
Acaba kıllanma yapar mı ? Bence yapmaz sonuçta bu erkekler için bir bakım yağı filan değil traştan sonra olan tahrişi rahatlatma engelleme adına kullanılan rahatlatıcı bir krem olarak görün ben sanmıyorum ama içinize sinmiyorsa tabiki almayın
Hangi ciltler kullanmalı ? Nikkinin tavsiyesi kuru ciltler ama ben karma ciltliyim hiççç bir sorun olmadı yağlı ciltler için bişey diyemiycem ama bi denemekte de fayda var , kuru ciltler gözü kapalı alsınlar 
Ciltte her hangi bir reaksiyonu oldu mu? Benim cildim çok hassastır hemen tepki verir bende hiç bir sorun olmadı yukarıdada belirttim
Kokusu erkek gibi kokuyor mu? Tabiki kokuyor sonuçta Nivea MAN ama çok hafif sürdükten 3-5 dk sonra hiç bir şekilde hissedilmiyor
Göz altına kullanılıyor mu? Ben kullandım bu bayanlar için bi ürün olmadığı için kullanılırmı kullanılmaz mı bilinmez ama herkes deneyerek bunun cevabını alabilir ama ben kullandım 
Öncesinde nemlendiriciye gerek var mı?
Bu ciltten cilde değişir yağlı cilt asla kullanmasın karmalarada gerek yok normal ciltlerede çok çok çok aşırı kuru ciltliler önce nemlendirici sürmeden denesinler baktılar ki hala cilt yeterince nemli değil bir daha ki sefere nemlendiriciyi bi 15 dk önce sürüp sonra uygulasınlar bazı
İki çeşit varmış hangisini alıcaz? Biri bendeki beyaz kutulu hassas ciltler için diğeri lacivert kutulu alkollü normal ciltler için biz hassas olan yani beyaz kutuyu alıyoruz diğeri zaten aşırı erkeksi kokuyormuş 
Makyaj yapmadan kullansak olurmu bence gerek yok bi özelliği yok burdaki amaç makyajı sabitlemek
Bb ve cclerle kullanılır mı ben kullandım onlarıda tutuyor ciltte ama fondotende daha başarılı 
Sanırım sorular bitti :) 
Ayrıca instagramdan @essrahatunblog da bununla ilgili yazı hazırladı onun yazısına göz atıp onun fikirlerinide okumak isterseniz linki 





14 yorum:

  1. Ben biraz korkuyorum açıkçası biraz bu üründen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden inan korkulacak bir ürün diil ya :)

      Sil
  2. Makyaj yaptıktan sonra mı süreceğiz önce mi fondotenin altınamı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda gayet açıklayıcı yazdım okuyuver bi zahmet

      Sil
  3. Yorumunuza çok güldüm😊Haklısınız ama o kadar açıklayıcı bir yazıdan sonra...Demek ki her cilde göre değişiyor memnun olanı da çok olmayanı da. Benim cildimde alerji yaptı ve pul pul döküldü🙄🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen canım üstü okumadan soru soranlara öyle cevap :) kesinlikleee memnun olanda çok olmayanda 1 hafta bekle bir daha dene yine aynı şeyi yaparsa asla kullanma babana filan ver :)

      Sil
  4. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş. Ben de ilk fırsatta denicem bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım elimden geldiğince en ince ayrıntısına kadar yazmaya çalıştım beğendiysen ne mutlu inşallah sende memnun kalırsın :)

      Sil
  5. Bende aldım ama kullanmakta kararsız kaldım yüzde kıllanma falan yaparmı acaba yada siz kulandınız böyle birşey oldumu ? Lütfen bi rahatlatıcı cevap :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıyı bir zahmet okusan ;) cvbı var çünkü yukarda ;) okudum hala tatmin diilim diosan iyi olur Allah'tan kötü olur kuldan üreticisi ben değilim herkesin cildide bir değil bende yapmaz sende yapar bilemem içine sinmiyorsa alma

      Sil
  6. Bende aldım ama kullanmakta kararsız kaldım yüzde kıllanma falan yaparmı acaba yada siz kulandınız böyle birşey oldumu ? Lütfen bi rahatlatıcı cevap :((

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Yazı için teşekkürler. Bir sorum var. Hangi sırayla kullanıyorsunuz acaba. Yani güneş kremi yüzünden soruyorum. Güneş kremi de kullanınca hangi sırayla kullanıyorsunuz. Nemlendirici güneş kremi baksam mı yoksa nemlendirici balsam güneş kremi en sonunda makyaj mı

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Yazı için teşekkürler. Bir sorum var. Hangi sırayla kullanıyorsunuz acaba. Yani güneş kremi yüzünden soruyorum. Güneş kremi de kullanınca hangi sırayla kullanıyorsunuz. Nemlendirici güneş kremi baksam mı yoksa nemlendirici balsam güneş kremi en sonunda makyaj mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk güneş kremi sürülür herzaman için ,sonra baz sonra makyaj ama güneş kremi baz ve makyajdan 15-20 dk önce sürülürse daha iyi olur ten emer tamamen

      Sil