5 Şubat 2015 Perşembe

THE BALM Balm Shelter Fondöten




Merhabalaaarr 
The balm balm shelter eğer ince günlük bi fondöten arayışındaysanız tam sizlik bb krem kıvamında 18 spf güneş koruyculuk özelliği var 

Asla cilti tamamen kapatmıyor ama bb kremdende bir tık daha iyi cc krem ayarında desek daha doğru olur 
64 ml gayett bereketli çünkü çok az bi miktar bile yüz için yeterli oluyor
Ben az makyaj yaptığım günlerde yani genelde gündüzleri bunu kullanıyorum üstünede hafif mac pudramı geçiyorum gayet cildim iyi taze görünüyor ben çok memnunum ve en sevdiğim özelliği sivilce yapmıyor gözenekleri kapatmıyor çünkü



Ben beyaz tenli olduğum için light olanı kullanıyorum ve tam cildimin rengi için ideal 
Tek olumsuz özelliği tam çıkış yerindeki fondöten kuruyor ve çıkarken kuru parçayla birlikte çıkıyor buna sinir oluyorum 
Ucunda gördüğünüz gibi kurumuş parça var koyu bi hal almış o kısmı ilk peçeteyle almak zorunda kalıtorum her kullanımda

O parça bu sefer ciltte çok iğrenç bi hal alıyor
Ciltte görünüşü 
Tam yedirilmiş hali ve asla fırçayla uygulamayın çok kötü oluyor ozaman ben elimle krem sürer gibi uyguluyorum daha iyi oluyor sonuç

Olumlu yönleri: günlük için ideal bi fondoten bb krem arası bişey olması

Olumsuz yönleri : ilk çıkıştaki kremin kurumuş olması 

Fiyatı : 40 tl

Tekrar alırmıyım: alırım günlük için işime yarıyor

10 yorum:

  1. Çıkış yerindeki kuruma sorunu, genellikle tüplü ürünlerin ortak sorunu sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinir oluyorum o parçacığa illa yanımda bi peçete bulunduruyorum her kullanmada. Evet cnm çoğu tüplü üründe oluyor malesef

      Sil
  2. Hiç denemedim ama elimdekiler bitince sanırım deneyeceğim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb cream tarzında canım çok bi kapatıcılığı yok günlük krem gibi sürüp çıkayım dersen çok iyi sevgiler :)

      Sil
  3. Slm canım.Balm ın bütün ürünleri güzel gerçekten .En son makyaj bazı aldım gayet güzeldi.Bu ürünü de alacağım en kısa sürede...Tavsiye büyük yerden.. Hem blogdan hem instagramdan hem de kk dan takipteyim..HARİKASIN....Görüşürüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim o senin güzel görüşün çok teşekkür ederim:) tatlım bu fondoten çok kapatmıyo ama renkli krem gibi gör günlük için ideal :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba görüşünüz için teşekkür ederim. Bir sorum olacak sizden eğer daha önce kullandıysanız L'oreal'in skin perfection renkli nemlendiricisiyle bir kıyas yapabilir misiniz?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Karma ciltler için uygun mu acaba

    YanıtlaSil
  7. Karma ciltler için uygun mu acaba

    YanıtlaSil