7 Şubat 2015 Cumartesi

FLORMAR Make-up Fix Spray ( makyaj sabitleyici sprey)


Merhabalarrr 
Bugün size yeni tanıştığım bi ürünü tanıtıcam. Normalde mac fix + kullanıcısı olarak flormarda bana fena gelmedi hani :)

Mac fix + ım yeni bitti 1-2 fıs ya var ya yok eee alanyada mac yok o yüzden flormar make-up fix sprayla tanışır tanışmaz bi şans vermeli dedim :) 


Siyah mac ürünlerinin kutularını andıran bi kutusu var mac fix + la şöyle bi farklarıda var mac makyaj önceside uygulanabilirken flormar sadece makyaj sonrası uygulanıyor, her ikisindede cilde ilk sıkıldığında bi ferahlama oluyor ama mac de nemde kazanıyorsun flormarda böylenir özellik yok. Mac sıvıyı basınçsız bi şekilde cilde yayarken flormar basınçlı bildiğin saç spreyi gibi ani bi basınçla cilde sıvı-hava karışımı sıkıyor ve şu özrlliğini hiç sevmedim ben mac gibi sandım ama göze gelince inanılmaz yakıyor gözü iyi kapatmak lazım macde böyle bi sorun hiç yaşamadım ama şöylede güzel bi özelliği var gerçekten makyajı güzel sabitliyor 
İçeriğide bir tık mac e benziyor papatya özü, salatalık suyu ve bisabolol ile zenginleştirilmiş bu arada bisabololu ilk defa duydum:) ayrıca hoş ferah bi kokusu var tabi bide macle aralarında büyük fiyat farkı var bu yüzdende bi şans vermek istedim mac 64 tl flormar 18tl bence şans verilmeli ki memnun kaldım antalyaya gidip mac fix + alana kadar beni idare eder:) 

Bildiğiniz basınçlı sprey 

Olumlu yönleri: makyajı güzel sabitliyor ve fiyatı çok uygun 

Olumsuz yönleri: göze zerresi bile gelse yakıyor ve makyaj öncesi nemlendirici gibi kullanılmıyor 

Fiyatı: 18 tl ye aldım 

Tekrar alırmıyım : tabiki mac siz kaldığım günlerde büyük kurtarıcı :)

6 yorum:

  1. Ben mac online dan veriyorum siparişimi canım hiçbir sorun yaşamadım,istersen o yolu da deneyebilirsin. Kıyamadım çünkü gözüne kaçmış yakmış,mac bu konuda çok başarılı. Bu ürünü çok merak ediyordum yazı için tesekkur ederim fikir edinmiş oldum.
    Kocaman sevgiler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm çok teşekkürler düşündüğün için :) aslında mantıklı online da sipariş verebilirim aynen dediğin gibi mac fix + çok başarılı ve göze kaçsada acımıyor :) sevgiler :)

      Sil
  2. Fiyatı gerçekten çok uygunmuş. Tam çantaya atmalık bir ürün :) Takibe aldım, bende beklerim :)
    http://glamchic-glamglow.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi blogundan geliyorum bende takibe aldım :) evet denemek için ideal flormar fix

      Sil
  3. Aslında denemeye değer bir ürünmüş bazen sabitleme ihtiyacı hissediyorum.Bloğunu takibe aldım beklerim.....pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede denenmeli özellikle uygun fiyatınabakılırsa mutlaka şans verilmeli :) hemen geliyorum cnm bloguna :)

      Sil