26 Şubat 2015 Perşembe

BENEFİT They're Real Rimel


Merhabaalaaarrr 
Geçtiğimiz günlerdeki Antalya alışverişimden aldığım şanı şöhreti dilden dile yayılan bu mucizevi rimelden 2. kez almış bulunmaktayım bu rimele hem hayranım hemde çok kızıyorum aslında  almayı düşünmüyordum çünkü hemen bitiyor çok çok çabuk kuruyor sürerkende hızlı davranmak lazım ve asla 2 kattan fazla sürmemek lazım çok abartınca örümcek bacakları gibi kirpikleriniz oluyor ama bunun yanısıra bu kadarda dolgunluk veren bi rimel olamaz bu kadar kirpikleri uzatan değiştiren bi rimel olamaz çok dikkatli kullanım gerekiyor
Öncesi ve sonradı arasında gerçekten dağlar kadar fark oluyor ve yine bir olumsuz özellik makyaj temizliyicilerle bile çok çok zor arınıyor ama gerçekten çok kalıcı yani bu rimeli görünce ilk aklıma gelen şey ' Ne Seninleeee Ne Sensizzzz' demekten kendimi alamıyorummm :)
Rengi simsiyah gerçekten o konudada şahane :) birde bu rimelin reklamını izledim geçenlerde gerçekten çok komik:)

  
Fırçası tam sevdiğim stil 

Alt kirpiklere sürümü birazcık zor 

Olumlu yönleri : simsiyah olması, müthiş kalıcılığı, inanılmaz dolgunluk veriyor ve uzatıyor yani bi rimelden istenilen herşey var onda gerçekten hayatımın rimellerinden biri 

Olumsuz yönleri: ne yazıkki olumsuz yönüde çok çok çabuk kuruyor hemen bitiyor, çok zor çıkıyor, fazla sürünce kötü görünüyor ve fiyatı

Tekrar alırmıyım : bunu soruyorum kendime bende yanıtını veremiyorum ama bu rimelsizde olmazkii 

Fiyatı: 91 tl

2 yorum:

  1. Rimeli kiprikerinde de görmek istiyorum öncesi-sonrası olarak :) 91 Lira havaya uçsun istemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım instagramda benefit rimeli kullandığım bi makyajımda haber veririm sana :)

      Sil