17 Şubat 2015 Salı

DIADERMINE Cilt Arındırıcı Peeling ( normal ,yağlı ve karma ciltler için)



Merhabalaaarrrr
Bugün sizlere diadermine in cilt arındırıcı peelinginden bahsedicem tamamiyle vaadlerini yerine getiriyor zaten çok bi vaadi yok o kadarda getirsin :)

Cildinizi derinlemesine temizliyor tüm ölü deri ve makyaj kalıntılarından arındırıyor böyle ferahlatanda bi yapısı var


Ben haftada 1 kere yada çok makyaj yaptığımda iyice arındırmak için kullanıyorum çok makyajdan kastım nemlendirici , makyaj bazı , fondoten , kapatıcı, pudra, higligther allık vs vs bunlar üst üste gelince dev katman oluyor:) tertemiz arındın diyede bunu kullanıyorum temizledikten sonra cildimi 

Yapısı ve rengi deniz kumu gibi  


Buda ciltte yayılmış hali bu arada joker bi ürün her cilt tipinden insan kullanabilir
Ben ilk temizleme jeli ile temizledikten sonra yıkayıp nemli cildime dairesel hareketlerle uyguluyorum ve duruluyorum üstünede gül suyu ne nemlendirici uyguluyorum bu arada 15 gündür leke tedavisine başadım ve çok iyi gidiyor 1 aya tamamladıktan sonra sizlerle paylaşmayı düşünüyorum sonucu

Olumlu yönleri: cildi gerçekten iyi arındırıyor

Olumsız yönleri: siyah noktalara hiççç bir faydası yok

Fiyatı: 15 tl

Tekrar alırmıyım : bi daha siyah nokta karşıtı bi ürün düşünüyorum

18 yorum:

  1. Bi ara Diadermine indirim yapmıştı standa ambalajı sökülmüş kapaklarından ürün sızmış beter bi haldeydi o gün bugündür bir önyargıdır gidiyor Diadermine ürünlerine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı görüntüye benzer bişeyle bende karşılaştım :) ama siyah nokta beklentin yoksa çok güzel arındırıyor tavsiye ederim cnm

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu yeni keşfettim.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkürler bende şimdi blogundan geliyorum takibe aldım cnm:)

      Sil
  3. Hiç denemedim bu ürünü, merak ettim.
    Blogunuzu etkinlikte görüp gelmiştim. GFC den takibe aldım, ben de beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende sizi takibe aldım:) ürünü tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Merhabaa, teşekkürler bende sizi takibe aldım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu ürünü kullandım temizleme özelliği güzel fakat siyah noktalarımı azaltmadı benim. Bu ürünle ilgili ben de yazı yazdım bloguma beklerim. :)

    http://sultan-iamber.blogspot.com.tr/2015/07/diadermine-cilt-arndrc-peeling.html?m=1

    YanıtlaSil
  6. kullandıktan sonra yüzünüzde kızarma ve yanma yapıyor mu

    YanıtlaSil
  7. Bende kullanıyorum bu ürünü şuanda yüzüme sürdüm ama yüzümü yakıyo yani yüzümden alev çıkıyo gibi geliyo bu normal mi yani temizlediği için mi böyle?acil cevap yazarsanız sevinirim lütfenn!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç öyle bi sorun yaşamadım ben belki size alerji yapmış olabilir demekki cildinize uygun değil bence kullanmayın çünkü öyle bişey yapmıyor bende

      Sil
  8. Kipada kampanyadayken cilt arındırıcı peeling ile yeşil yüz yıkama jeli birlikte 5 tlydi. Yüz yıkama jeli çok süper değil. Arındırıcı peelingi ise çok işe yarar bişey değil. Yazın denizdeki kumu alıp yüzünüze sürün aynı etkidir :) bunların tamamen satış odaklı ürünler olduğunu düşğnüyorum ben

    YanıtlaSil
  9. Ben ürünü yeni aldım Pütür Pütür sanki bozuk gibi bi fikri olan var mı?

    YanıtlaSil
  10. Ya kızarma yaptı geçer mi bu acil

    YanıtlaSil
  11. İlk defa kullandım ve benimde yüzüm kıpkırmızı oldu ve de yandı fikri olan varsa paylaşsın acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra kızarıklık ve yanma bendede oldu şuan geçer mi?

      Sil
    2. Kübra kızarıklık ve yanma bendede oldu geçiyor mu?

      Sil
  12. Ben ürünü bugün aldım, kızarma olmadı ama çok hafif bir şekilde bastırmadan cilde uygulamanız gerekiyor ve yüzünüzde maske gibi bekletmeyin

    YanıtlaSil