8 Şubat 2015 Pazar

BETTİNA BARTY Vanilla Hand & Body Lotion ( vanilya kokulu el vücut losyonu)


İyi pazarlaaarrrrr :)

Yine vanilyalı bir günden merhabalaarr :) 
Bu nemlendiriciyle tanışmam eşimin sayesinde oldu işi dolayısıyla sık sık yurtdışına gittiği için oda bunu o şekilde keşfetmiş ve gidemediği zaman arkadaşlarına gettiriyor o kadar çok kullanıyoruz bu kremi en son ki stok durumumuz karşınızda :D 
Fakat bu sene hem ambalaj hem içerik biraz değişmiş aslında içerik çok değişmemiş sadece eski ambalaja sahip olan nemlendirici bir tık daha sarıydı yeni olan seri çok az daha açık gibime geldi ama kokuları ve vücuttaki kalıcılığı aynı 


Soldaki eski sağdaki yeni seri ve bu ürün almanyada üretiliyor bizde ordan getirtiyoruz ama türkiyeyede gelicekmiş bazı eczanelerde satılıcakmış bir arkadaşımdan duydum inşallah öyle olur belkide türkiyeye gelmiştir bile bu konuda bi fikrim yok şuan

500 ml çok bereketli ama madam coco vanille de madagascar mı bettina bartimi derseniz kesinlikle madam coco derşm onun kokusunun üstüne koku tanımıyorum:)

Üstteki yeni alltaki eski seri sanki bir tık ton farkı var 
Kalıcılığı nemlendirmesi nemi hapsetmesi ve koku devamlılığı şahane 

Olumlu yönleri : çok güzel bi nemlendirici ve vanilya kokuyorrr

Olumsuz yönleri: türkiyede olmaması ama gelicekmiş belkide geldi :)

Fiyatı : hiç bir fikrim yok hep eşim alıyor hiç sormadım oda hatırlamıyor

Tekrar alırmıyım : bittikçe stok halinde :)

7 yorum:

  1. Staj için Almanya'ya gittiğimde almıştım, bayilarak kullandım.. O gunlerimi hatirlattin bana çok mutlu oldum!
    Sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum güzel anılar canlandırdıysam kafanda :) evet gerçekten çok güzel bi ürün inşallah Türkiye' ye de gelir ve herkes bu güzel kremden faydalanır sevgiler :)

      Sil
  2. Şimdi blogundn geliyorum takibe aldım cnm bu keşif etkinlikleri çok iyi oluyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. acaba kadınlar için mi erkekler için mi yoksa herkez kullanabilir mi merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kullanabilirsiniz eşimle benim stoğum ayrı onda da var bi bu kadar :)

      Sil
  4. meraba ben yeni kulanacamda acaba her vücüta oluyormu?
    yan etkisi var mı ?
    banyodan sonra mı kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil