28 Şubat 2015 Cumartesi

THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER


Merhabaaalaaarrrr 
Bemmbeyaaazz bi tene sahip olarak aslında bronzer kullanmayı hiç sevmiyorum yazın biraz bronzlaşınca çok hafif takviye amaçlı veee en önemlisi kontur amaçlı aldım ama bir çok şeyde kullanıyorum bazen far bazen bronzer bazen konturleme veee çoğu zaman kaş farı olarak kullanıyorum bahama mamayı özellikle saçlarım sarı olduğu için kaş farı olarak mükemmel duruyor 
Harika bi ambalaja sahip tam adına uygun bir kap yapmışlar yine the balm klasiği aynalı ve mıknatıslı

1 senedir kullanmama rağmen gördüğünüz gibi daha ortası bile açılmadı çok çok bereketli

Renk gerçekten şahane ve bahama mama asla tozutma yapmıyor

Buda tende görünüşü gerçekten çok iyi ve çok kalıcı

Olumlu yönleri: hertürlü beklentiyi karşılayan tonu gayet yerinde çok bereketli bi bronzer

Olumsuz yönleri: bence yok çok severek şikayetsizce kullanıyorum

Tekrar alırmıyım: biterse alırım 

Fiyatı: 1sene oldu tam hatırlamıyorum ama 40-50 arası bi fiyatı var ve malesef indirimdeyken denk gelmemişti

2 yorum:

  1. Kontur amaçlı kullanılabilir beyaz tenlilere :D Değilse kirlenmiş bir yüz gibi görünmek içten değil :) Beyaz ten iyi mi kötü mü bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz ten herzaman iyidirolsun şekerim biz sadece kontur yapalım :D benimde beyaz tnden tek şikayetim güneş lekeleri :/

      Sil