31 Mart 2015 Salı

SLEEK OH SO SPECIAL PALETTE (Far Paleti)

Elektiriksiz bir günden merhabalaaarr 
Bugün çok gerildim Türkiye'de elektiriğin olmaması demek yanmayan trafik ışıkları + büyük birbirinin üstüne çıkmış kaza yapmış araçlar demek çok gerginim çokkk bu gerginliğimi hafifletmek için sizlere çokkk çok güzel çoookk uzun zamandır istediğim bir türlü ulaşamadığım  Sleek in oh so special far paletinden bahsedicem

Malesef bu güzelliğin türkiyede olmaması beni çok üzüyor ama saolsun ki instagramda @dupdurushop Burcu hanım imdadıma yetişti. Ben bu paleti youtubeda easyneonun videolarında görüp aşık olmuştum ve benim olmalı bunlar demiştim ve en azından 1 tanesi şuan benim oldu gözüme kestirdiğim 2 palet daha var ama Burcu hanımın elinde yok ama geleceğini söyledi mutlaka onlarıda alıcam eğer gelirse
Burcu hanımın güzel notu burdan ona tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)
Bol bol palet fotograflarını koymak istiyorum rengini iyice inceleyin diye gerçekten harikalar ve inanılmaz pigmentliler ayrıca çoook kalıcılar

Hepsi çok güzellll 
Yanında uzun 2 yönlü bir aplikatörü var ama ben fırça ile makyaj yapmayı daha çok seviyorum 
Burda isimleri yazıyor ben organza wrapped up ve gift basket e bayıldımmm noirde hayatımda kullandığım en siyah en pigmentli siyah far mükemmel ilk baştaki bow hariç hepsi harika bow pek pigmentli değil
İyice görmeniz için yakın çekim yaptım
Buda tende duruş şekli ilk ve ikinci sıra olarak çektim 

Bu ilk üst sıra 

Buda ikinci alt sıra 
Bu far paleti ile yapılan makyajlar 

Olumlu yönleri: çok kalıcı, pigmentasyonu harika,tozutması çok az,herzaman kullanılıcak harika tonlar 

Olumsuz yönleri:Türkiye'de yok:( ama Burcu hanım sağolsun

Tekrar alırmıyım : biterse tabiki

Fiyatı: yurt dışında 30 tl Burcu hanımda 55 tl 

13 yorum:

  1. Şeftaliler, kahveler bir arada...Ne kadar güzeeeeel.... Güle güle kullan. Far paleti manyağıyım beeeen, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bayıla balıla kullanıyorum bu aralar elimden düşüremiyorum çok seçenekli çok güzeller:) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Organza ne harika bir renktir öyle güle güle kullan (*¯︶¯*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım favorilerimden kesinlikle harikaaaa :) teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Organza ne harika bir renktir öyle güle güle kullan (*¯︶¯*)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım renkler müthişşşş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her makyaj severde kesin olması gereken bi palet harika :)

      Sil
  5. Renkler çok güzelmiş gerçekten :)))

    YanıtlaSil
  6. Palette renkler güzel,ama gözler de daha güzel...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim aydacım o senin güzel görüşün :)

      Sil
  7. Palette renkler güzel,ama gözler de daha güzel...:))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba kızlar...Ben İstanbulda yaşıyorum fakat KIBRISta SLEEK MAKE-UPın distribitörlüğü var ve eğer ürün almak istiyorsanız onlarla bağlantıya geçin onlar gönderiyor... instagram hesapları : @niyaziziyacosmetic internet siteleri www.niyaziziya.net facebook adreslerı ise NİYAZİ ZİYA COSMETİC & PERFUMERY sleek makeup butun urun yelpazesi ellerinde mevcut onlara ulaşın..

    YanıtlaSil