11 Şubat 2015 Çarşamba

JAS ALOE VERA GEL ( aloe vera jel ) THAİLAND ALOE VERASI



Merhabalaaarrrr 
Bugün size Thailand' dan aldığım %100 orjinal aloe vera jelini tanıtıcam malesef Türkiye'de %100 ünü bulmak biraz imkansız ama olurda Thailand'a yolunuz düşer yada oraya giden birini bulursanız mutlaka alın derim. 
Aloe veranın faydaları saymakla bitmez Thailand halkının elinden düşmüyor aloe vera ile vücut ve ayak masajı yapıyorlar thai masajının temel taşı aloe vera içnde amino asit, folik asit ve A, B1, B2, B6, B12, C ve E vitaminleri barındırıyor ve temizleyici özelliği var sivilce tedavisinde çok faydalı gerçekten her kadının edinmesi gereken bir ürün ve yanık tedavisinde bire bir yani güneş yanığı :) 


Eğer tekrar Thailand'a gidersem kesinlikle stok yapıcam ki eşimin arkadaşlarından devamlı gidenler oluyor bittikçe onlara gettirmeyi düşünüyorum 

Bu arada Thailand'ı kesinlikle tatil olarakta şiddetle tavsiye ediyorummm


Sıvı jel şeklinde ve kokusu harika doğal aloe vera 

Olumlu özellikleri : saymakla bitmez yukarda zaten hepsini yazdım

Olumsuz özellikleri: Türkiye'de yokk varsa da orjinal olmuyor

Tekrar alırmıyım: gidersem alırım yada aldırcam:)

Fiyatı: 300 bahta almıştım sanırım yani türk parasıyla 25 tl filan tam hatırlamıyorum

3 yorum:

  1. Şimdi blogundan geliyorum cnm takibe aldım blogunu :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;)
    Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm bende senin blogunu izlemeye aldım :) sevgiler :)

      Sil