5 Mayıs 2015 Salı

DAYLONG ACTINICA GÜNEŞ KORUYUCU KREM


Güneşli günlerden merhabaaalaaarrr :)
Artık yaz aylarına girdik hava sıcak heleki Alanya gibi bi yerde yaşıyorsanız çokk sıcak :) 
Gerçi güneş koruyucu kullanmak için sadece yaz aylarını beklemek yanlış kışında kullanmalıyız ben bu kış başladım önceleri kışın kullanmazdım ama çok aşırı beyaz tenliyim kullanmak zorundayım inanılmaz leke oluşumuna uygunum hem yaşadığım yer itibariyle hemde tenimin beyazlığı ve hassaslığı itibariyle o yüzden ben bu konuda daylong actinica ya güvendim 1 senedir onu kullanıyorum çokda memnunum en güzel yanlarından biri makyaj bazı görevide görüyor :D
50 koruma faktörüne sahip 80 gr ama çok bereketli 1 yıldır kullanmama rağmen hala yarısı duruyor ama ben alırken son kullanma tarihine dikkat etmemişim 2 aya bitiyor malesef içide bu kadar doluyken :(
Aman dikkat edin buna aslında hep dikkat ederdim ama nasıl farketmemişim anlamadım 
Performansı çok iyi güneş ne kadar yakıcı olursa olsun bi koruma hissi veriyor insana yapısı çok koyu ondan bitmiyor minicik bi tutamı bile tüm yüze yetebiliyor sürdükten sonra yapış yapış bi his bırakıyor ciltte ama diyorum ya oda baz görevi görüyor ben memnunum :)

Kullanım olarak güneşe çıkmadan mutlaka yarım saat önce uygulamalıyız ki etkisini göstersin ve aynı şekilde yarım saat sonra makyaj uygulaması yaparsak daha iyi olur koruma açısından 

İşte bu miktar bile yüze yetiyor ince tabaka halinde sürersek ve sürerken parmak uçlarıyla pıt pıt yaparak sürersek daha çok tene nufus edip daha çok koruma sağlar
Tendeki hali 
Tamamen incecik uygulanmış hali 

Olumlu yönleri: yüksek faktörlü çok iyi bi güneş koruyucusu çok memnunum ben 

Olumsuz yönleri: sürdüktn sonra yapış yapış bi his bırakıyor ben seviyorum ama belki bunu herkes sevmeyebilir

Fiyatı: 75 tl idi sanırım

Tekrar alırmıyım: 2 ay sonra alıcam 

12 yorum:

  1. Blogundan geliyorum bende takibindeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Yağlı ciltlere uygun olmayabilir gibime geldi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oil free diil zaten canım gayet yapış yapış :D gerçi bende yağlı cilt sayılırım karmayım ama hiç sivilce problemi yaratmadı

      Sil
    2. Benim cilt gayet yağlı olduğu için kullanamam :)) Lazer epilasyondan sonra sürdükleri Heliocare diye bir marka var spreyli onu çok beğeniyorum sanırım onu alacağım :)

      Sil
    3. Ozaman boşver bunu canım sen :D hadi ya memnun kalırsan haber ver bende deniyim :D

      Sil
  3. ben avene kullanıyordum ama onunda sanırım 1 senede doluyormuş tarihi içinde kalsada çöpe gidecek tekrar ne alırım bilmiyorum karma ciltliyim ve cildim aynı zamanda çok hassas

    YanıtlaSil
  4. Ben çok sevdim bunu o zaman ya, baz maz oluyo harika...Tanıtım çok iyi olmuş, eline sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım beğenmene :) eveettt bende çok seviyorum

      Sil
  5. Solante de lipozom teknolojisi ile üretiliyor ama daylongun sanırım pek çeşidi yok genelde cildimde kızarıklıklar olduğu için solante telerubor alıyorum ama yine de daylongu da denemek isterim :)Uzmanlar güneş kremlerinin son kulllanma tarihi ne olursa olsun açıldıktan bir sene içinde bitirmek gerektiğini söylüyor etkisini kaybediyormuş sonra.

    YanıtlaSil
  6. Normalde benim cildim çok yağlı ve açık gözenekliydi bende roaccutane ilaç kullandım cildim bayağı kurudu eczanemdeki görevli kız ısrarla bunu önerdi bende aldım fakat 1 hafta oldu süreli burnunun üzerinde kızarıklık oldu bundan mı ilaçtan mı bilemedim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Normalde benim cildim çok yağlı ve açık gözenekliydi bende roaccutane ilaç kullandım cildim bayağı kurudu eczanemdeki görevli kız ısrarla bunu önerdi bende aldım fakat 1 hafta oldu süreli burnunun üzerinde kızarıklık oldu bundan mı ilaçtan mı bilemedim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil