6 Kasım 2014 Perşembe

THE BALM CINDY-LOU MANIZER


 Uzuuuuunnca bir süredir almak istediğim gereğinden dazla pahalı bulduğum bir ürün olan cindy-lou sonunda gratis indirimi ile benim olduu :D kardeşi mary-lou ile ne kadar iyi anlaşıyorsam kendisiyle de çokk iyi anlaştım:) en yakın zamanda mary-lou yu da anlatıcam...
Aslında aydınlatıcı görevi gören cindy benim için allık-far görevini gördü çünkü beyaz tenliyim..esmer tenlilerin ve ten renginin alt tonu pembe olanlar aydınlatıcı olarak kullanabilir





                         olumsuz yönleri biraz tozutuyor ve indirimden alnmadığı sürece pahalı
             olumlu yönleri çok hoş bi tonu var hem aydınlatıcı hem far hem allık olarak kullanılıyor
                                                         bidaha alırmıyım ?
                                                   biteceğini sanmıyorum :D

fiyatı:50.50 tl
indirimle tam hatırlamasamda 26 liraya aldım sanırım :)

                                                             buda tende duruşu



                                        
kalıcılıgı fena değil ama çok sevdim ben bu ürünü
sorularınız olursa yanıtlarım mutlaka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder