13 Kasım 2014 Perşembe

Lolita Lempicka EDP Bayan Parfüm

  Lolitaaa Lempickaaaaa :D bayılarakkk kullandığım bu aralar sardığım parfüm çokkkk çook çokk güzel ama tabiki sizde benim gibi şekerli kokuları seviyorsanız bu kokuya bayılacaksınız:)
Çok şirin bi şişesi var çok kalıcı gerçekten inanılmaz kalıcı bi parfüm gün içinde yenilemeye gerek kalmıyor
biraz kış kokusu ama bana fark etmez ben yaz kış kullanırım :)
 üst notalar: amerana kirazı
orta notalar: menekşe , vanilya
alt notalar: süsen ,meyan, anason
NOTTTT: LÜTFEEEENNNNN orjinal olup olmadığnını kontrol edin eau de parfüm yazan yerin altında bi numara var 2n055 diye ordaki numarayı sorgulatın




olumlu yönleri: çok kalıcı, tarzım olan şekerli bi koku
olumsuz yönleri : bana göre yok
fiyatı : 250 tl ama ben mizu nun indiriminde 120 tlye yakaladım :)
bir daha alırmıyım : kesinlikle tabi indirimde yakalarsam yine :D

1 yorum:

  1. Size guvenerek almayı düşünüyorum beğenirim umarim bende şekerli koku seviyorum :)

    YanıtlaSil