10 Kasım 2014 Pazartesi

Wet n Wild XXL Lash Mascara (rimel)




merhabalarrrr
bugün size büyük bir hevesle aldığım ama hevesimi kursağıma kaçıran bir ürünle merhaba diyorum :(
wet n wild in dolgunlaştırıcı hatta vaadlerine göre kirpiği xxl hale getireceği rimel ki yalannnnn
ben hiç beğenmedim aldığımdan beri 2 kere kullandım ve hiçmi hoşuma gitmez vallahi gitmedi böyle tane tane yaptı kirpikleri yapıştırdı aslaaaa dolgunlaştırmadı

haa bide şöyle bişey var daha yeni açılan rimellerin hiç biriyle iyi anlaşmam asıl performanslarını bi 10 gün sonra gösterdiklerini düşünürüm ama yok yok bu gerçekten güzelleşicek bi rimele benzemiyor ileriki zamanlarda hoşuma giderse güncelleme yaparım güzelmiş diye ama yok bidaha asla almam

klasik bi fırçaya sahip çok bi özelliği yok

olumlu yönleri: kesinlikle kalıcı
olumsuz yönleri : çok fazla vaadleri karşılamıyor kirpiğe iyi şekil vermiyor 3 kat sürmeme ramen çok kötüydü sonuç
bir daha alırmıyım : yok asla almamm



2 yorum:

  1. Cancağızım rimeli kipriklerinde görmek performansını görmemiz açısından daha bilgi verici olur :)
    Aynı şekilde rujları da dudişlerinde görmek isterim çünkü bilek ile dudakta duruşları değişebiliyor :)

    YanıtlaSil
  2. cnm şimdilik düşünmüyorum ama bakıcam haklısın aslında:)

    YanıtlaSil