18 Haziran 2015 Perşembe

FARMONA DERMACOS ANTİ ACNE MASKE- PEELİNG- MATLAŞTIRICI KREM ve SKİNCRYSTAL YÜZ YIKAMA JELİ

Merhabalarrr 
Bugün sizlere farmonadan gelen güzel hediyelerimi tanıtıcam o kadar ilgililer ki cilt tipimi sorup ona göre ürün gönderimi yaptılar benim akneye meyilli karma bi cildim olduğu için bana bu güzel cilt serisini ve şampuanı yolladılar çok teşekkür ederim FARMONA ailesi
Ben bu ürünlerden matlaştırıcı krem maske ve peelingi ve yüz yıkama jelini denedim ilk olarak bunları anlatmak istiyorum şanpuan için ayrı bir post yazıcam
İlk olarak skin crystal care yüz yıkama jelinden bahsetmek istiyorum harika bi kokusu var ve cildi çok güzel arındırıyor renginede ayrıca bayıldım farmona ürünleri çok doğal ve cilt dostu jelin en büyük hedefi cilt yağ dengesini ayarlamak sivilce oluşumunu engellemek gözenekleri arındırmak gerçekten bu hedeflerini yerine getiriyor ıslak yüzüme uyguluyorum köpürtüp duruluyorum inanılmaz arınıyor çok sevdim ben 
200 ml gayet büyük ve uzun süre gider az bir miktar bile cildi çok güzel arındırıyor
Şimdi de maske ,peeling, krem üçlüsünden bahsetmek istiyorum
Peelingi haftada 1 kere maskeyi haftada 1 kere kremi her temizlemeden sonra ve makyajdan önce uyguluyorum 
Zaten yıkama jeli ile temizlediğimden peeling ve maske haftada 1 kere yeterli oluyor

Peelingi anlatayım ilk olarak yapısı bildiğimiz peelingler gibi pütürlü ve uyguladıktan sonra inanılmaz yumuşak oluyor cilt asla bi kızarma tahriş yapmadı bende
Maskeyi 10 dk kadar beklettim ve yıkadım benim coğu maskede 10 dk bile çok gelir kıpkırmızı olur cildim ama bunda öyle bi sorun yaşamadım cildi çok güzel arındırıyor kesinlikle çok sevdim
Matlaştırıcı krem gerçekten vaadini yerine getiriyor en güzel özelliği ise cildi UV ışınlarına karşı koruyor cildi yumuşacık yapıyor ve bu serilerin en güzel özelliği ise ANTİ-ACNE olmaları hem sivilce varsa resmen sönüyor hemde tekrar sivilce oluşumunu önlüyor cildi yaplandırmıyor ve nem dengesini koruyor
Her biri 50 ml gayet yeterli haftada 1 kez uygulamaya göre çok iyi 
Ben bu seriye bayıldım sizde farmona ürünlerini almak isterseniz instagramda @farmonaturkiye adresinden yada www.farmonaturkiye.com adresinden ulaşabilirsiniz tekrardan teşekkürler FARMONA

Olumlu yönleri: cildi çok güzel arındırmaları temizlemeleri anti acne özelliklerinde olmaları 

Olumsuz yönleri: bence yok

Fiyatı: hediye olduğu için bilmiyorum ama farmona sizi bu konuda bilgilendirecektir




2 yorum:

  1. güle güle kullan ben de yüz yıkama jelini kullanıyorum çok memnunum kokusu zaten tartışılmaz süperr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım evet gerçekten çok güzel inanılmaz arındırıyor

      Sil