17 Haziran 2015 Çarşamba

SELESTA HORSETAIL Yulaflı & Zeytinyağlı Şampuan - Saç Kremi - Saç Maskesi COSMETİCA

Merhabalarrr
Bugün sizlere daha öncede selesta sayesinde kullanmış olduğum bu ürünleri tekrar anlatıcam bana bu güzel hediyeleri yollayan COSMETİCA ya çok teşekkür ediyorum 
Bu ürünleri daha öncede kullanmış olduğumdan dolayı o kadar güvenle bahsediyorum ki çok uzun zamandır kullanıyorum tekrar ilk olarak şampuandan bahsedeyim
1,5 aydan beri düzenli olarak kullandım içeriği o kadar doğal ki zaten içinde zeytinyağı ve yulaf özleri bulunuyor o kadar harika kokuyor ki ve kokusuda çok kalıcı saçımı yumuşacık yaptı doğal içeriği sayesinde o kadar kolay taranıyor ki saçlarım anlatamam içinde kimyasal olan şampuanlar gibi aşırı köpürmede yapmıyor benim saçımı çok canlandırdı ve asla kepek yapmadı bu arada benim saçım asla hiç bir şampuanda yağlanmaz saç yapım aşırı kuru çünkü bundada öyle bişey yaşamadım

Şimdi maske ve saç kreminden bahsetmek istiyorum
Saç maskesi bir harika ben 5-6 dk bekletiyorum saçımda sonuç muhteşem yumuşacık oluyor saçlar ve inanılmaz güzel arınıyor saçlar selesta horsetail serisi ile 
Maske yaptığım günler krem yapmıyorum gerek kalmıyor çünkü o kadar yumuşak yapıyorli saçları bayıldım
Saç kremi ise tek kötü yanı az bi miktar yetmiyor biraz çok kullanmak lazım ama sonuç harika oluyor gerçekten ben bir yıkamada krem bir yıkamada maske yapıyorum dönüşümlü olarak kremi 1-2 dk bekletip öyle duruluyorum 
Ayrıca yanında gelen testerlar da merak ettiğim ürünlerdi bunun içinde teşekkür ederim cosmetica ya :)

Ben bu horsetail yulaf ve zeytinyağ özlü inanılmaz doğal olan içinde paraben barındırmayan bu seriye bayıldım gerçekten tavsiye ederim hatta cosmetica da çok güzel indirimler oluyor mutlaka takip edin
Sizde bu ürünlere sahip olmak isterseniz www.cosmetica.com.tr adresinden yada instagramda @cosmeticatr adresinden cosmetica ya ulaşıp sipariş verebilirsiniz 

Olumlu yönleri: uzun zamandır düzenli çok severek kullandığım saça inanılmaz iyi gelen ve doğal olan bi seri 

Olumsuz yönleri: kreminin hemen bitmesi

Fiyatı: bana cosmetica dan hediye olduğu için bilmiyorum ama cosmetica size bilgi verecektir 




2 yorum:

  1. güle güle kullanın bende bloğa beklerim

    YanıtlaSil
  2. bu horsetail şampuanlar fena değil bunu da deneyebilirim..

    YanıtlaSil