25 Aralık 2014 Perşembe

JOAQUİN CORTES 24K EDT WOMEN ( Kadın Parfüm)


Merhabaaaalaaaarrrrrr
Bugün sizlere bayılarak kullandığım çookk uzun zamandır kullandığım bi parfüm olan Joaquin Cortes 24 K yı tanıtıcam 

Tabi yinee şekerli vanilyalı bir koku ee benden başka bişey beklenmezdi çok seviyorum şekerli böylee vanilya vanilya kokan kokulara bayılıyorummm mmmm missss :)

İspanyol dansçı Joaquin Cortes kendi adıyla çıkarmış bu parfümü altın görünümlü şişesine yakışırda bi isim eklemiş 24K :)


Hemen notalarını tanıtayım 
Üst notalar: bergamot, tarçın, kayısı, 
Orta notolar:müge, ahşap gül, siklamen, 
Alt notalar:sedir, misk, vanilya 

Aslında notalara baktığımızda çokta şekerli bi parfüm gibi görünmesede hepsinin karışımıyla harika bi koku çıkmış ortaya

Olumlu yönleri : çok tarzım olan şekerli bi koku ve çok farklı kendini fark ettiren bir koku ve hem orjinal hem ucuz

Olumsuz yönleri: çok kalıcı değil malesef gün içinde 2. Bi kez yenilemek gerekiyor

Tekrar alırmıyım: kesinlikle 3 yıldır devamlı bittikçe alıyorum

Fiyatı: normalde 90 tl ama çoğu zaman indirimde oluyor tekin acarda 49.90 ama bu ara ellerinde yok



7 yorum:

  1. Bloggerların iletişim bilgilerini arşivleyerek etkinlikler için daha ulaşılabilir hale getirebiliriz.
    Hangi blog, hangi şehirde hatta ülkede,
    Kısaca "Blogger Haritası"...

    Bu listede olabilmek için öncelikle birkaç dakikanızı ayırarak
    "Blogger Tanıtım Formu"nu doldurmanız gerekmektedir.

    Bilgi için;
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/p/blogger.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu inceledim bilgisayarım tamirden gelsin formu ayrıntılı doldurmak istiyorum tekrar dönücem blogunuza teşekkürler :)

      Sil
  2. Bu parfümden de aldım ...Tekin Acar da 39.90 tl idi indirim vardı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinde var mıydııı aaaa antalyadakinde yoktuu hatta ordaki kadın nerdeyse tüm tekin acarlarda tükendi demişti bulmana çok sevindim belki bu ara yine gideriz antalyaya tekrar bakıcam elimdeki bitmek üzere:)

      Sil
  3. Eşim de erkeğini aldı o da güzel kokuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu parfümü kaç yıldır kullanırımhiç erkek versiyonunu koklamak aklıma gelmedi kesinlikle bakıcam

      Sil
  4. Merhaba :)
    Buypasa.com çok yakında açılıyor. Kadın parfümlerinde inanılmaz indirimler sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil