26 Aralık 2014 Cuma

BEBAK Acıbadem Sütü Nemlendiricisi


Tekrardan merhabaalaarr 
Elimden geldiğince çok ürün tanıtmaya çalışıcam ve bu telefondaki blogger uygulaması gerçekten çok işime yaradı

Bebak acıbadem sütü nemlendiricisinden bahsedelim birazz 
Tam kış ayları için ideal bi nemlendirici ve beni en çok şaşırtan özelliği bi nemlendirici olmasına ramen sürdükten sonra yağlı bi krem hissi bırakması ama rahatsız edici cinsten diil


Gerçekten vaadlerini karşılıyor ve cildi besleyip yumuşacık yapıyor

Yaz ayları için biraz ağır olduğunu düşünüyorum ama kış ayları için çok ideal

Birde bu serinin göz temizleme sütü var oda çok güzel ama en son bittiği için atmıştım tekrar alınca onuda tanıtmak istiyorum


Çok yoğun bi yapısı yok tam nemlendirici bazında ama dediğim gibi sürünce daha yaplı bir his bırakıyor

Olumlu yönleri: gerçekten besleyici bi nemlendirici olması

Olumsuz yönleri: yaz ayları için fazla yaplı bi nemlendirici

Fiyatı: topluca bir çok şey aldığım bi alışverişte aldığım bir ürün olduğu için tam fiyatını hatırlamasamda sanırım indirimle 6,5 tl ye almıştım

Tekrar alırmıyım: alırım :)


4 yorum:

  1. Ben de bu kremi merak ediyordum ..Tavsiye ettiysen kesin alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış ayları için çok güzel bi nemlendirici göz makyajı temizleyici sütüde çok güzel

      Sil
  2. Dün Gratisten aldım...Çokkkkkkk beğendim..Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm canımm beğenmene çok sevindimm hele düzenli kullanımda farkını anlıycaksın :)

      Sil