7 Eylül 2015 Pazartesi

ULRİC DE VARENS - REVE DE VARENS

Merhabalaaarr 
Bugün sizlere harika tam tarzım olan bi kokudan bahsedicem:)

UDV yani Ulric de Varens markasının harika bi kokusu olan Reve de Varens muhteşem bi koku... Tabiki koku herkesin zevkine göre değişen bi unsur ama bu kokuyu beğenmeyeni görmedim gerçekten 

Ben genelde şekerli alt yapıya sahip vanilyamsı kokuları severim bunu beni sıkı takip edenler bilirler şekerli olmayan bi kokuya elim pek gitmez bu kokunun notaları farklı olsa da bitiş olarak daha doğrusu karışım olarak harika şekerli bi koku gibi geliyor 

Notalarını inceleyelim hemen ;

Üst notalar: bergamot, greyfurt, litchi, ananas ve menekşe.

Alt notalar: sandal ağacı, patchouli, misk, tonta taneleri ve beyaz sedir.

Turunçgillerle başlayan bu koku meyve ve çiçeklerler devam ediyor ama en son notalarda baya bir misk ve beyaz sediri hissettiriyor ama bu karışım gerçekten baya bi şekerli koku kıvamında olmuş tam joker bi koku bence hem şekerli sevenlerin hemde çiçeksi sevenlerin sevebileceği bi koku :)

Kalıcılığını gayet başarılı buldum


Şişesi de pek bi hoş kanatlar ve pembe olması benim gönlümü ilk izlenim olarak çaldı zaten ;)

Watsons ve gratislerde bulabilirsiniz Ulric de Varens parfümlerini 

Fiyatı sanırım 40 civarı olması lazım 


http://www.ulric-de-varens.com.tr/ 

Adresinden de ulaşabilirsiniz 

Teşekkürler UDV ailesi ...


4 yorum:

  1. Merhaba blogunu takibe aldım. Benimde naçizane kozmetik üzerine bir blogum var :)
    Senide kendi keşif etkinliğime bekliyorum. Uğrarsan sevinirim :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım şimdi blogundan geliyorum takibindeyim instagramdada takipleşiyoruz zaten sanırım :D

      Sil
  2. Merhabalar. Bugün ben de bu parfümü aldım ve daha sıktığım ilk anda ben bugüne kadar bunu nasıl kesfetmemisim dedim. Gerçekten harika bir koku ve siz de çok güzel açıklamışsınız. Blogunuzu takibe aldım. Instagramda da takibinizdeyim.Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende takibindeyim canım kesinlikle harika bir koku benimkide yeni bitti sayılır :) güle güle kullan

      Sil