21 Mayıs 2015 Perşembe

BODY CARE Yüz Temizleme Jeli ve Yüz Cilt Kremi (Seaweet Formulation)


Merhabalaaarr
Bugün sizlere BODY CARE TR nin bana hediyesi olan bu muhteşem ürünlerden bahsedicem bu ürünlerle tanıştığım için çok mutluyum teşekkürler Body Care TR

Gelen güzel paletin içinde yüz temizleme jeli ve yüz & cilt kreminin yanı sıra küçük not kağıtçıklar ve birde kalem çıktı 

İlk olarak ürün formülünden bahsetmek istiyorum. Bu formül Türkiyede daha önce hiç kullanılmamış Su, İyot, Kalsiyum, Magnezyum, Organik Maddeler, Hidrokarbonatlar barındırıyor zararlı hiç bişey yok içeriğinde bu çok güzel ve en önemlisi Norveç Deniz Yosunu bileşenleri ile güçlendirilmiş

Norveç deniz yosunu cilt sıkılığını artırmada, kollojen ve elastin sentezini artırmada, bağ dokusunu sıkılaştırmada etkiliymiş.

Bu bilgileri öğrendikten sonra çok daha fazla heycanlandım ürünü kullanmaya başladım hemen düzenli olarak sabah akşam yıkadım kullanımıda o şekilde zaten ilk olarak jel ile yüzümü yıkadım arkasından kremi uyguladım 

İlk olarak jeli anlatmak istiyorum
Jelin yapısı ve görüntüsü şeffaf ve çok küçük bir damlası bile cildi temizlemeye yetiyor gerçekten bayıldım inanılmaz arındırıyor ve cildi ferahlatıyor cildin tazelendiğini hissediyorsunuz içeriği organik ve doğal olduğu için hiç bir şekilde alerji yapmadı
Yapısı bu şekilde akışkan ve şeffaf çok güzel köpürüyor ve kokusu harika insana harika bi his bırakıyor tüm günün kiri makyajından arındığınızı hissediyorsunuz bu arada bu miktar yüz için gayet ideal ve yeterli oluyor

Şimdi kremi anlatmak istiyorum. Krem beni çok şaşırttı ben ilk olarak baya bi çok miktar sıkmışım elime ama asla gerek yok yapısı öyle güzel ve bereketli ki anlatamam nohut tanesi büyüklüğünde kullanmak yeterli oluyor çok güzel kokuyor ve cildi yumuşacık yapıyor hemen emilebilen bi yapıya sahip asla ciltte yapış yapış bi his bırakmıyor 

Bu ürünlerin en büyük ve en güzel özelliğide yüz bölgesindeki sivilce, akne, siyah nokta, egzema gibi cilt problemlerini engellemeye yardımcı olup siyah noktaların yok olmasındada çok yararlıymış şuan için 5 gündür düzenli kullandım ve gerçekten ciltte ekstra bi yumuşama ve gözeneklerde küçülme bariz ve asla sivilcelenme yapmadı 
Kremin yapısı yumuşacık ve beyaz renkte işte bu miktar gayet yeterli oluyor
Tenimdeki yüzeysel duruşu ve biraz daha yedirdikten sonra hiç bişey görünmüyor buda gün içinde kullanımda kolaylık sağlıyor ben makyaj öncesi uyguluyorum çok memnunum 

Open - Stop özelliğinede bayıldım seyahatlerde aman açıldımı döküldümü derdi yaşanmaz bu açıdanda çok sevdim

Mineraller gerçekten cilt dostu Norveç Deniz Yosunuda bir çok mineral barındırıyor olması çok güzel
Ve ürünler 200 ml çok çok bereketliler

İşin özü ben gerçekten bu bakım rutinimi tamamlayan güzel ürünleri çok sevdim özetle sivilcelere siyah noktalara ve kırışmaya karşıt olup cildi hem koruyup hemde yumuşacık yapmasına bayıldım

Bu ürünlere ulaşabilmek için 

www.bodycaretr.com adresinden iletişime geçebilirsiniz ayrıca instagramda @bodycaretr ile de ulaşabilirsiniz ayrıca n11 de sekizekadar mağazasından alabilir ve her geçen gün tüm eczanelerde de ürün satımı başlıycak 

Olumlu yönleri: akne ,siyah nokta ve cilt kırışmamasını önleyen cildinizin ve bizim istediğimiz tüm vaadleri yerine getiren harika günlük bakım rutinini tamamlayacağımız ürünler olmaları ve iöeriğinin doğal ve mineraller ile geliştirilmiş olması harika

Olumsuz yönleri: iki ürünün kutusuda beyaz olduğu için karıştırıyorum arada:D sonradan yazılarının yeşil ve maviliğindn ayırt ediyorum 

Tekrar alırmıyım : kesinlikle

Fiyatı: jel-40 krem-50


2 yorum:

  1. Egzamaya iyi geliyorsa ben deneyebilirim çünkü yağlı egzama var maalesef yüzümde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım denemelisin o kadar güzel arındırıp rahatlatıyorki cildi kullandığımdan beri çok mutluyum cilt konusunda deniz yosunu ve mineraller olduğu için eminim egzamayada iyi gelir :)

      Sil