1 Nisan 2015 Çarşamba

GOLDEN ROSE BROWN LİNE PALETTE ( Kahverengi palet)


Merhabalaaarrr 
Bugün size 101 marketin perşembe günü golden rose ürünlerindeki indiriminden faydalanarak aldığım kahverengi tonlarındaki brown line 103 paletinden bahsedicem
Oğluşuma süt almak için girmiştim baktım ki indirim vaaaar :) hemen beğendiğim bi kaç ürünü kaptım onlarıda tanıtıcam zamanla 
Hafif ışıltılı yapıları ama fiyata göre çok kaliteli gerçekten
İşte tende duruşları ben çok sevdim günlük kullanım için ideal hatta en koyu kahvesini kaş farı olaral kullanıyorum şahane duruyor ve çok kalıcı hem far olarak hem kaş farı olarak

Olumlu yönleri: çok ucuz harika bi günlük far paleti ve kaş farı olma alternatifide var

Olumsuz yönü: bence yok

Fiyatı: gerçek fiyatını bilmiyorum ama ben a101in perşembe indirimi ile 9.90 a aldım :)

Tekrar alırmıyım : biterse tabiki 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder