30 Ocak 2015 Cuma

LOREAL Elseve Extraordinary Oil (mucizevi yağ)

 

Merhabaalaaarrr 
Bugün sizlere çoookkk uzun zamandır kullandığım çok sevdiğim kadınlar kulübünde meşhur edip herkese tavsiye ettiğim ve herkesin bana defalarca tavsiyem üzerine kullanıp bayılıp bana teşekkür ettiği bi ürünü anlatıcam :)

Öncelikle şunu söyliyim bu ürünün faydasını görmek istiosanız bol kullanıcaksınız az kullanınca bi işe yaramıyo ama biraz çok kullanınca saçlar yumuşacık oluyo dalgalıysa bukleler şahane duruyo ve saçı besliyo yani adına yakışır mucizevi işler yapıyor. 

 
Kırmızı kapaklı olan boyalı saçlar için ben onu çok sevmedim diğer sarı kapaklı olan gerçekten muhteşem


Gratiste filan indirime girdiğinde direeek stok yapıyorum buda şuan mevcut stoğum :)

Yapısı bildiğiniz yağ şeklinde ve çok güzel kokuyor

Ben banyo sonradı saç nemliyken sürüyorum taramamı çok kolaylaştırıyorve saçımı çok besliyor fön öncesi sonradı sürüyorum devamlı bu ürünü :)

Olumlu yönleri: tüm vaadlerini karşılıyor adını gayet güzel taşıyor saçı besliyor ve çok güzel şekillendiriyor

Olumsuz yönleri: eskiden cam şişedeydi daha güzeldi sanki hatta 1 tane kalmış elimde ama tabi içerik önemli o yüzden sorun yok

Tekrar alırmıyım: tabiki indirimdeyse stoklu bi şekilde devamlı alıyorum

Fiyatı: normal fiyatı sanırım 16 ama hiç o fiyattan almadım hep 9.90 a aldım bi kerede 15.90 a 3 tane almıştım 

5 yorum:

  1. Slm canım.Bu üründen ben de çokk memnunum..Senin tavsiye ettiğin herşey çok güzel zaten.Bu arada sana kk da özel msj attım,merak ettim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm şimdi baktım kk msj gelmemiş bi kontrol et tekrar yolla istersen

      Sil
  2. Lorealin ürünleri güzeldir zaten. teşekkür güzel paylaşım için
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm genelde iyi oluyor loreal. Rica ederim beğenmene çok sevindim sevgiler :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim :) blogundan geliyorum takibindeyim :)

    YanıtlaSil