20 Kasım 2016 Pazar

LR ZEITGARD 1 İLE 1 DAKİKADA CİLT TEMİZLİĞİ


Merhabalarrr
Hayat telaşesinden blog yazamaz oldum instagramda sürekli aktif olmaya çalışıyorum ama blog için vaktim o kadar az ki :(
Ama bu harika ürüne blog yazmasam olmazdı :) <3
Herkesin merak ettiği benimde Feride Didem Aydın ( masalirmakk) sayesinde tanışıp sizlere anlatmak istediğim harika ürün Lr markasının Zeitgard 1 cilt temizleme cihazını anlatmak istedim 

Lr markası cilt temizliğine siyah nokta sorunu olanlara ve düzenli kullanımda cilt lekeleri olanlara büyük yardımcı oluyor. Öncelikle en büyük özelliği 1 dakika gibi kısa bir zamanda cildi 10 kat derinlemesine tertemiz yapıyor. Başta bana çok ilginç gelmişti 1 dakika kadae kısa sürede nasıl o kadar derinlemesine temizlerdi? Ama kullandıktan sonra gerçekten gözlerime inanamadım ben şimdiye kadar cildimi arındırmıyormuşum malesef 
Şimdi o kadar içim rahat ki cildimin arınmasıyla ilgili 
Size kullanımını ve tüm parçalarını ayrıntılı anlatıcam
Öncelikle parçaları anlatmak istiyorum sonra kullanıma geçelim 
Bu temizleme fırçası bendeki hassas ciltler için olanı yumuşacık bir fırça ve cildi makinanın verdiği etkiyle hızla harika temizliyor

Buda fırçanın makinaya takılmış hali. Zeitgard da 3 tane çalışma kademesi var üstünde bulunan 3 noktacık kademesini belirliyor ben onlarında fotolarını çektim görmenizi istedim her kademesini
 Bu da zeitgardın şarj hanesi ilk kullanırken 24 saat beklemesi gerekiyor şarjda daha sonradan 2 saatte şarj olabiliyor ki şarjıda hemen bitmiyor ciddi anlamda uzun gidiyor

Şimdide gelelim zeitgard 1 in kullanımı ve kademelerine 

Zeitgard 1 kendi temizleme kremi ile temizleniyor ama isteğe bağlı başka temizleme jelleri ilede kullanmanızda bir sakınca yok ama tabiki kendi temizleme kremi çok daha temizlemeye yardımcı olacaktır. Şuan ben temizleme kremini kullanıyorum
2 damla kadar nemli fırçaya sıkıp ıslak cildime uyguluyorum ben şuan 1,5 aydır kullanmama rağmen halen 1. kademedeyim ki bana halen 1. kademe bana yeterli geliyor

Kademelerini çalışır halde fotoğrafladım.
 Birinci kademe şuan benim kullanmış olduğum en yavaş olan kademe hatta snapde kademelerini video şeklinde göstermiştim. Bu bence ilk 2-3 ay için gayet yeterli hem cildin alışması için hem tahriş olmaması için 1. kademeden başlamak gerek zaten cilt belli bir süre sonra alışıyor
Bu ikinci kademe ilke göre daha hızlı. Yaklaşık 2 aya kadar geçmeyi düşünüyorum

Buda üçüncü en hızlı kademe sanırım seneye falan geçerim bu kademeye 1 ve 2 bile yeterli gelecektir 3 fazla sorunlu ciltler için iyi olacaktır

Gelelim Zeitgardın bendeki etkilerine gerçekten cildim ciddi anlamda arınma hissine kavuştu önceden asla bu kadar arınmıyormuş bunu nasıl anladım?
İlk önce cildimi temizleme süngeri ve temizleme jeli ile yıkıyordum yine aynı işlemle makyajımın fazlalığını arındırıyordum ve bu kadardı temizleme işlemim bunun üzerine şimdi cildimi 1 dakika zeitgard ile temizliyorum ve fırça hala cildimden fondoten kalıntıları çıkarıyor köpük fondoten renginde çıkıyor gözlerime inanamadım ve gerçekten zeitgarda bir kez daha hayran kaldım 
Siyah nokta problemim gözle görülür çok yoktu zaten ki şuan hiç kalmadı diyebilirim
Şimdide lekelerime faydası olur diye umuyorum düzenli kullanımda faydası oluyormuş olursa mutlaka yazıcam

Lr Ürünlerini ve Zeitgard ı almak isterseniz çok güvenilir kesinlikle çok ilgili ve tatlı bir Lr üyesi tavsiyesi vermek istiyorum Feride Didem Aydın kendisinin instagram,internet sitesi ve telefon numarasını aşağıda belirticem ve kendisi Lr ürünlerini ve özellikle zeitgardı çok güzel indirimli fiyatta satıyor almak isteyenler onunla konuşmadan fiyat bilgisi almadan almayın derim 
Hatta Lr üyesi olup kendiniz de tüm Lr ürünlerini üye fiyatından almak isterseniz Didem hanım sizinle ilgilenecektir ve hee konuda yardımcı olacaktır
Bir çok ev hanımı, öğrencı ve çalışan bayanlarda ek gelir adına lr üyesi olup çok güzel paralar kazanabiliyormuş
Tüm bunlarla ilgili bilgilere 

İnstagram @masalirmakk 
Linki 


İnternet sitesi
Linki

Telefon numarası

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim beni burdan ve instagramdan takip etmeyi unutmayın 

2 yorum:

  1. Merak ettim doğrusu güle güle kullanın :) 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺️💕 Tavsiye ederim ☺️

      Sil